Torsdag 1 oktober

Kan börja med att skriva Grattis till Kattis som fyller år idag :) Har ingen bild på henne
men glad över det är nog hon ;)

Sen till idag då. Peter for kl fem i morse redan. Var första bil på morgonen så. Jag sov
som vanligt vidare. Leo snäll även idag och gav mig sovmorgon. Vi fikade och tog det
lugnt.

Peter kom hem som snällast vid tio. Då klädde han Leo medans jag klädde mig själv.
Sedan packade vi in oss i bilen jag Leo och Ante. Peter tog taxin såklart :) Vi for sen
till Laxbäcken. Bytte där bil till Evas volvo och lämnade Leo hos Lisa.

For sedan vidare ner på samhälle. Skulle på arbetsförmedlingen. Jag skulle anmäla mig
där och Ante och Eva följde med för vi kollade på det af hade på folkan. Men var inget för
oss. Efter vi hade varit på af gick vi tillbaka upp på folkan. Kollade in kläförsäljningen
som var där. Köpte sockar till Leo :)

Vad vi gjorde sedan orka jag inte skriva ner. Det jag gjorde innan jag for hem från
samhälle var att äta lunch. (Lisa och Nicke hade kommit ner på samhälle med bilen och
Leo så jag kunde åka hem sen )

När jag kom hem försökte jag med att få Leo och sova en stund. Gcik inget vidare.
Tog upp honom och bytte blöja och gav en alvedon. Hade feber. Sedan somnade han.
Gick och vilade själv också. Vi vaknade halv sex då Eva ringde :)

Peter kom hem bara en stund senare. Då for jag. Skulle följa med Eva ner på samhälle
och se på modevisning på flkan. Var hemma igen lite efter nio. Ante var här då för för
Peter hade åkt ner och skulle hjälpa till med flygtaxi. Ante var här en stund till efter jag
hade kommit hem. Gick hem för en stund sedan bara.

Så nu ska jag ta och stänga av dator och gå och lägga mig och läsa. Vänta på Peter.
Natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0