Torsdag 22 oktober

Steg upp efter åtta idag. Leo hade gett oss sovmorgon än en gång :) Peter gjorde fika
till Leo och när Leo hade fikat satte sig jag och Peter och fika. Peter for och jobba halv
elva. Hade en resa från Laxbäcken då. Ante följde med ner han med. Skulle till af igen.

Jag och Leo hade sen en lugn dag. Vi satte oss i bilen innan tre och for och hämtade
Anna. Ante följde med han med. For sen vidare till Eva. Fikade där och så hjälpte Ante
henne med att bära lite saker. For hem igen efter fyra.

Lämnade Anna och Ante hemma och sen for jag och Leo hem. Gjorde inge speciellt.
Mamma kom förbi och hämta oss sen vid halv sex. Följde med hem till mamma och åt
middag där. Peter första bil ikväll så därför jag åt middag där :)

Gick hem igen kl åtta. La Leo direkt jag kom hem. Gick sen och satte mig här. Ska nu
förflytta mig till tv istället. Vänta på Peter.





Dräkten han ska ha på halloween. Kom idag. Han är en liten dalmatin. Hur söt som helst.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, vilket charmtroll du har :)

2009-10-30 @ 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0