Torsdag 8 oktober

Leo gav oss sovmorgon idag :) Snällt barn. Klev upp åtta. Gjorde sedan inge
superspeciellt. For ner på samhälle efter tolv. Hade bara lämnat Leo hos mamma
innan och tog med oss Ante. Ante skulle på bilskolan och vi for och åt lunch. Skulle
inte vara på sjukan förren kl två.

Skulle på sjukan så dom fick "dokumentera" våra blåmärken efter avåkningen igår.
Hon skrev upp allt vi sa. Faktiskt bra tyck ja. Efter besöket där for vi ner och träffa
morfar och Arne. Kolla på bilen.

Efter det vidare till ica. Parkerade där utanför och gick sedan först till posten. Hämtade
ut mitt nya körkort. Förnyade det när vi var till Umeå med Ante. Så nu står alla mina
efternamn där. Gick sedan in och handlade och for sedan och handlade det sista på
domus. Sen hem.

Lämnade Peter på Villis också. Han skulle göra nå arbete åt Dan. När jag och Ante
kom hem for mamma och pappa ner. Jag var kvar där uppe. Hade ingen lust att gå hem.
Gick hem vid sju. La Leo nästan direkt. Var så trött.

Satte mig sedan vid dator och sedan vid tv. Peter kom hem efter halv tio. Då gick vi
och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0