Fredag 18 september

Peter for sex i morse. Skulle till Hoting och serva bilen. Jag låg kvar i sängen och myste
till kl åtta. Klev upp och gjorde Leo klar för dagen. Vi packade in oss i bilen vid elva och
for ner och åt lunch på hotellet med Peter och pappa Hasse.

Efter lunchen for jag på second hand och sedan på prima prylar. For till taxi då jag var
klar och väntade på Peter. Vi for sedan och handlade lite. Bla morötter :D Mums :)
Jag for hem vid fyra. Hade hunnit vara och köpa hårfärg också :)

Väl hemma försökte jag ge Leo lite middag. Väntade sedan på Peter skulle komma hem
och sedan på att kl skulle bli sex. Då följdes vi åt med mamma och pappa ner på
föreningshuset. Där bjöd dom på surströmming. Tur det fanns varmkorv också :)

När vi kom hem därifrån blev det bad för Leo och sedan sängen. Och nu tänker jag gå
upp till mamma och bli klippt och så ska vi färga håret :)

I morgon bär det av till Umeå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0