Fredag 25 september

Peter for imorse vid halv sju igen. Skulle till Lycksele med sjukresa. Jag hann vila en
stund till innan Leo bestämde att vi skulle kliva upp. Gjorde iordning allt för att göra
gröt. Och när jag ska ta ner paketet känner jag att det nästan är helt tomt. Skyndar
mig att ringa mamma och höra om hon ha hämtat pappa än. Och hon var precis på
väg ner och skulle göra det. Vilken tur. Hon köpte gröt så Leo fick sin frukost :) 

Sedan hade jag och Leo en lugn morgon. Till elva. Då klädde vi oss och packade in
oss i bilen. For till Laxbäcken och hämtade Eva. For vidare ner på samhälle och åt först
lunch. Gjorde efter lunchen ärenden. For bla på prima prylar och handlade. Innan vi for
hem igen gjorde vi ett stopp på ica.

I Laxbäcken blev det fika :) Eva hade gjort sockerkaka. Mums :D Fikade. Peter hann
komma och sen åkte vi vidare hemåt.

Senare under kvällen har jag mest hållit på med våran nya dator. Som vi äntligen
fått tillbaka. Ska ta och stänga ner nu och fortsätta mer med den i morgon.




Kommentarer
Postat av: mikaela

Kan man kanske få komma förbi då man har höstlov? ;)

2009-09-26 @ 21:08:51
URL: http://mickissch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0