Fredag 4 september

Peter for tidigt tidigt imorse. Redan innan kl fem. Huvva. Jag och Leo vi fortsatte att
sova till kl åtta :) Och denna morgon var första morgonen på väldigt länge känns det
som som jag inte behövde byta bajsblöja på Leo. Vilken lättnad ;)

Fikade sen och tog det lugnt en stund. Sen ringde mamma och sa att jag skulle skjutsa
ner Ante på samhälle. Skulle ha körlektion. Jag for upp och lämnade Leo och hämtade
Ante. For ner på samhälle, hämtade Stefan och lämnade av Ante.

Jag och Stefan for sen på taxi och satt där en liten stund. Följde sen pappa Hasse på
hotellet vid halv tolv och åt lunch. Ante kom upp dit då han var klar och så for vi alla
tre hem.

Lämnade bilen här hemma och sen gick vi upp till mamma. Leo låg och sov då vi kom
upp. Sov ända till tre. Jag och mamma hann till och med fara och handla på Maries
innan han vaknade :) Handlade till middagen. Blev tacos ikväll :)

Peter kom hem vid halv fem. Åt middag fem. Efter middagen for Peter, Ante och Stefan
och skulle göra något. Håller inte koll på vad. Och jag och mamma vilade ner maten :)
Medans raggade Leo runt på golvet och Anna satte vi i badet. Duschade Leo efter ett tag
och det ville han inte alls vara med på.

När han var duschad tog jag på honom pyjamas och for hem och la honom. Somnade
direkt. En trött liten kille.

Och nu tänker jag gå och sätta mig och glo lite på tv. Sen blire duschen. Eller kanske
blir det den före och tv efter. Få se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0