Lördag 12 september

Klev upp efter åtta och klädde oss och for upp till mamma. Skulle spela melodikrysset
kl tio. Innan det började hann jag låna mammas tvättmaskin. Har ett program på 30
min. Tvättade Leos pyjamas.

När vi satt och spelade melodikrysset fikade vi och tog det någorlunda lugnt jag och
mamma. När det var klart gick mamma och jobbade klart. Var tillbaka tolv. Då for jag,
pappa, Peter, Ante och Stefan till skjutbanan. Skulle prova skjuta lite. Gick bra.

Hemma igen hos mamma blev det sockerkaksbak och muffinsbak. Gott gott :) Var där
hela dagen så blev även middag :) Korvstroganoff a la pappa. Mums. Gick hem vid sju.
Bytte på Leo och la han i sängen. Tog inte många minuter innan han sov. 

Har sedan suttit här ett tag och Peter ha kolla på någon film på tv. Ska ta och slå igång
en film och se tillsammans nu :) 





Här har man nya pyjamasen på sig och sitter i sin favoritfåtölj med en bok och snutten.
Kan det bli bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0