Lördag 26 september

Peter for så tidigt som halv fem i morse. Skulle köra upp till Hemavan och frakta ner ett
asfaltsverk därifrån. Jag vände mig om och somna om. Leo vaknade sedan kvart över åtta.
Då gjorde jag fika till honom och sedan satt vi och väntade på mamma.

Följde med henne upp och så spelade vi melodikrysset och fikade. Sen var jag där tills
hon skulle fara och jobba igen. Kom hem och la Leo. Kl var efter halv tre. Han sov sedan
till fem. Då kom mamma och hämtade oss igen. Regnade ute. For upp och åt middag och
sedan hem igen :)

Fixade Leo så jag la honom efter sju. Men inte ville han sova. Låg i sängen och sopade
på pappa. Inte konstigt då. Peter som varit borta hela dagen. Han var pigg och fullt fart
tills Peter kom hem nio. Fick mysa lite med pappa då och passade även på att smeta på
salvan Peter hade hämtat på sjukan. Det är misstankar om svinkoppor på Leo.

När det var gjort la vi honom igen. Somnade nästan direkt. Han var nog nöjd då :)

Och nu ska vi ta och bädda klart sängen och sedan bädda ner oss :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Vecka 44, exakt en månad kvar. Jag längtar, hemskt skolless!

2009-09-27 @ 13:32:33
URL: http://mickissch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0