Lördag 5 september

Klev upp åtta imorse, klädde oss och for upp till mamma. Peter, pappa, Ante och Stefan
for direkt då vi kom upp till Gunnarn, till farmor. Peter hann ta sig en snabbfika.

Sen då dom hade åkt så fikade jag, mamma och Leo. Anna hade redan fikat. Väntade
sen på att kl skulle bli tio. Spelade då melodikrysset. Medans vi höll på spela det kom
Kattis förbi. Var där en stund och så bestämde vi att vi skulle komma dit på middag.
Grilla skulle vi göra :)

När kl närmade sig kring tolv blev det lunch. Vi åt fiskpinnar och Leo åt fiskbullar :)
Sen vid ett la jag Leo i vagnen och mamma gick upp och la Anna i sängen. När dom
var lagd satte sig vi och kolla på film.

När vi hade sett den klart och barna hade vaknat for vi till Kattis. Kl var då runt fyra.
Grillen var på uppvärmning och pommes var i ugnen. Middagen var klar vid fem. Hade
gett Anna och Leo innan så vi skulle få äta ifred. Tyckte vi ;) Leo åt en hel del pommes
han också och då skulle Anna med ha :)

For från Kattis vid sju. For först förbi mormor och morfar och hämtade brio lära gå
vagnen och kläder mormor hade köpt till Leo. Och även sockervadd till Anna. Sedan bar
det av hemåt. Kom in hemma, bytte till pyjamas på Leo och la honom. Somnade bara
en stund efter jag lagt han.

Och nu sitter jag här vid datorn. Väntar på att Peter ska komma hem :) Dom for från
Gunnarn vid halv åtta ca. Inte länge innan han är hemma då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0