Måndag 14 september

Hann inte skriva måndagsinlägget igår så blir en snabb genomgång idag :)

Klev upp halv åtta i morse. Fikade och klädde mig. Ante kom ner och hämta Leo och
lämna honom uppe hos pappa. Jag tog bilen då jag var klar och for upp och hämta Ante.
Han skulle ner på körlektion kl kvart i nio.

Medans han gjorde det parkerade jag bilen på ica och gick sedan upp på blommona.
Där köpte jag kökssaker till Leo och en ny gunga till honom. Den ska Peter få bygga 
en ställning vid vårat stora träd. 

Gick sedan upp till Stenmans och satte mig där med pappa Hasse tills Ante var klar. 
For hem lite efter tio. Lämnade bilen här hemma och gick upp till pappa. Leo låg ute
och sov. Sov till tolv ca. Gav han lunch där uppe innan vi gick hem. 

Tog det sedan lugnt tills Peter kom hem. Gick upp till mamma igen då :) Jag gick sen 
hem igen vid sextiden. Skulle hämta bilen och mina sysaker. For upp och hämta

mamma lite innan halv sju och sedan drog vi på syjunta i 2,5 timme. 

När jag kom hem ringde jag ner Ante och han kom ner och vi gjorde våran rutin med

fötterna. Efter det blev det inte mycket gjort. Gick och la oss ganska direkt. 



Man kan läsa då man badar också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0