Måndag 21 september

Klev upp halv åtta i morse. Peter hade åkt redan halv sju. Han skulle göra några små
körningar och sedan for han till Umeå. Jag och Leo Tog det mest lugnt på förmiddagen.
När Leo hade vaknat igen efter tolv gick vi upp till mamma och co. Leo fick där lunch
och sedan lämnade jag han där.

Gick hem och åt snabblunch och sedan kom pappa ner med deras volvo och Ante
kom ner med hans. Jag körde mammas volvo och pappa körde Antes. Skulle ner med
Antes till morfar. Han ska åka och besikta den på onsdag.

När den var lämnad i Laxbäcken fortsatte vi ner på samhället. Pappa skulle ta ut
medicin och kolla efter en del till renaulten. När det var gjort for vi som snällast till Karin.
Pratade en stund med henne och for sedan hem.

Blev middag uppe hos mamma och pappa. Makaroner och korv. Gott gott :) När kl
närmade sig sex så gick jag ner till Ursula. Skulle prata lite med henne innan resten
av gänget kom dit. Var på syjunta hos henne. Gick hem därifrån vid nio. Hade haft det
riktigt trevligt då :)

Och när jag kom hem blev det inte mycket gjort. Bytte bara om till pyjamas och så
slängde vi oss i sängen :D



Gungade en sväng inomhus :) Dom nya krokarna är inte skruvad upp ute än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0