Måndag 28 september

Vaknade och klev upp kl sex i morse. Leo sov fortfarande och Peter var riktigt
sömndrucken. Fikade klädde mig. Leo hann vakna innan jag for. Fick pussa och
mysa. Sen kom Eva och hämtade mig vid sju. For sedan upp och hämtade Ante.
Vidare och hämtade mormor sedan.

Och när alla satt i bilen for vi vidare till Umeå. Ante skulle dit och göra teoriprov.
Var framme vid tio. Och när provet var bortgjort for vi och kollade in en tygaffär.
Gick som snällast och kollade på torget och där köpte jag jordgubbar.

Efter detb for vi vidare till Great Eastern och åt lunchbuffe. Jag blev så mätt så
ingen middag behövdes för min del. Innan vi åkte hem ifrån Umeå for vi in på
Blomsterlandet. For hem efter kl två.

När jag kom hem var det bara att börja och ordna inför syjunta.

Nu är den bortgjord och allt är städat bort. Ska ta och skjutsa ner Peter på samhälle
nu så han få hämta hem taxin.



Peter tog idag. Han sitter i en traktor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0