Onsdag 16 september

Vaknade redan halv sex i morse. Leo vaknade då. Tog upp honom ur sängen och så bytte
Peter blöja. Tog in han till oss en stund. Då blev han ett riktigt busfrö så då klev vi upp
och gick in i vardagsrummet. Slog igång tv. Leo satt och lekte för fullt på golvet till sju.
Då la vi han igen. Sov en timme till. Vi gick tillbaka till vardagsrummet sen. 

När han vaknade igen gjorde vi fika till honom. Sedan for Peter och jobba och jag fick fika 
själv. La sedan Leo igen vid tio. Sov i två timmar. Jag la mig också och sov istället för att 
läsa som jag hade tänkt göra.  

När vi vaknade igen klev vi upp och så kom Ante ner. Gjorde oss iordning och for ner på
samhälle. Lämnade av Ante i Laxbäcken först. När vi kom ner for vi på taxi och hämta
Peter. For sedan på hotellet och åt lunch. Efter lunchen for vi på apoteket. Peter gick in
och handla alvedon till Leo. Följdes sen åt in på ica och handlade lite.

Jag for sedan hem. Skjutsade hem Stefan först. For förbi uppe hos mamma som snällast
innan jag for hem. Väl hemma tog vi det bara lugnt som vanligt :) Peter kom hem vid fem. 
Då blev det middag. Makaroner och korv :)

Sen efter middagen finns det inte mycket att skriva om tror jag. Jo Peter har spikat till en
gungställning till Leo. Så i morgon ska vi ut och gunga :D



Varför kolla in i kameran för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0