Onsdag 2 september

Först ett grattis till min kusins pojk Oliver som fyller ett år idag :) Grattis grattis :)

Sedan till idag. Leo bestämde sig i morse för att vakna tidigt. Redan innan sju började
han att kvittra. Peter for vid halv åtta. Skulle till Lycksele. Trodde att Leo ville sova lite
till när blöjan var bytt men det kunde jag glömma. Fick snällt ta upp honom och gå och
slå på tv. Vi fikade efter åtta.

Sen under dagen har det inte varit mycket action. Var nog bara på morgonen då jag
hade lagt Leo vid halv tio tio ca. Då dammsugade jag hela kåken. Och efter det har det
inte hänt något här.

Peter kom hem igen halv fem. Jag började att göra ugnspannkaka och han gav Leo
middag. Vi åt efter kl sex. Jag låter ju smeten stå ett tag innan jag häller den i formen.
Så därför blev det ändå sen middag. Men gör inget :) Fick ju mat i magen.

Innan vi la Leo kom jultidningsförsäljare förbi. Hade två tidningar och jag handlade ur
båda. Kunde inte låta bli :) När han hade gått la vi då Leo. När han var lagd gick Peter
ut. Skulle skruva i pappa Hasses bil som han köpt för att ha som hemma bil.

Och jag blev själv här inne. Ska ta och dra mig ner i källaren och fixa tvätten.



Mamma, Anna och Leo som inte vill vara med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0