Onsdag 23 september

Peter for halv sju i morse. Skulle till Lycksele med sjukresa. Jag somnade om ett tag till.
Leo vaknade åtta. Snällt barn ger mamma sovmorgon :) Så vi fikade då och hade bara
en lugn morgon.

La sedan Leo igen vid halv elva. Sedan sov han till ett ca. Då satte vi oss ner och åt lunch
tillsammans. Efter lunchen gick vi ut och hämtade posten. La in den och gick sedan över
till Ursula och hälsade på.

När vi kom hem därifrån la jag Leo igen. Trött kille idag. La han tre och så sov han en
timme till. Peter kom hem då så han tog upp Leo ur sängen. Leo jätteglad :)

Vi åt middag vid fem och efter den började vi fixa till i köket. Har nu först fått för oss
att vi ska sätta upp listen på den nykaklade väggen. Den har varit nykaklad i ett år.
Men bättre sent än aldrig brukar man säga :)

La Leo sedan vid halv åtta. Han ville inte alls sova utan fick sitta med mig en stund.
Prövade igen vid åtta och då somnade han bara efter en stund. Jag gick och satte mig
här och ha väl inte gjort annat än att varva tv och dator. Peter och Ante har varit till morfar.

Och nu blir det sova så jag och Leo orka med besöket som kommer i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0