Onsdag 30 september

Vi vaknade halv nio i morse. Leo gav oss sovmorgon igen :) Snällt barn man har. Så
vi fikade och myste. Peter for och jobba efter halv tio.

Under dagen har jag och Leo bara haft det lugnt. Leo sov mellan halv tolv och två. Så
när han hade vaknat åt vi lunch. När kl var fyra ca gick vi upp till mamma och hämtade
en katalog. Gick sedan till Ursula och var där en stund.

När vi kom hem igen kom Ante. Mamma hade släppt av honom här. Skulle hjälpa mig
som snällast nere i källaren. Sen tog han Leo och gick upp till mamma. Jag hängde upp
tvätten och gick sedan upp dit jag med.

Åt middag där uppe. Peter är första bil ikväll. Kommer hem efter tio. Efter middagen var
jag kvar där uppe till halv åtta. När vi kom hem bytte jag bara till pyjamas på Leo och
la honom. Somnade ganska direkt. Är inte helt frisk killen min.

Sen han somnat har jag suttit här vid datorn och gjort ärenden och sedan glott på tv lite.
Ska stänga av nu och lägga mig och läsa bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0