Söndag 13 september

Steg upp i vanlig ordning i morse. Fikade tillsammans allihopa. Sedan for Peter till
Laxbäcken och skulle hjälpa morfar. Hämtade Ante också. Jag och Leo softade tills
Peter kom och hämta oss efter tolv.

For ner och gjorde ett stopp hos mormor och morfar och fortsatte sedan ner på samhälle.
Skulle på ettårskalas som vi i föräldragruppen hade ordnat :) Jag och Peter vi var först
på plats. Så vi fick det upplåst och tände lampor bla.

Sedan kom det bara fler och fler. Innan vi började fika var vi 10 vuxna och 9 barn.
Hade jättetrevligt och mysigt. Först blev det smörgåstårta. Sedan prövade vi med
fotografering av alla barnen. Lyckades till slut och det blev ett riktigt fint kort :)

Efter fotografering blev det vanlig tårta. Och när den var avklarad blev det städning och
sedan for vi till Laxbäcken igen. Kl var fyra då vi for. Åt middag hos mormor och morfar
efter kl sex. Lika gott som alltid. For hem lite innan sju. Peter for sen tillbaka igen. Skulle
hjälpa morfar att stycka en halv älg.

Jag roade Leo ett tag och la han sedan vid halv åtta. Har sedan dess städat upp lite här
hemma och suttit vid dator lite. Tänker bara flytta mig några steg nu till tv och slappa lite
till där innan duschen :)



Lika cool som pappa :) Om inte coolare ;)

Kommentarer
Postat av: Erika Lundqvist

Kul med ettårskalas i föräldragruppen. Det måtte ha varit en sjujädra fest med alla småttingar, ballonger och tårtkladd. Precis som det skall vara med andra ord.



Vad söt Leo är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0