Söndag 20 september

Leo bestämde sig för att vakna åtta i morse. Peter klev upp och tog han dom honom.
Jag kom efter bara efter en stund. Vi fikade och tog det lugnt hela förmiddagen. Peter
var första bil men var ändå jättelugnt. For ner på samhälle vid ett. For då och röstade
på församlingshemmet. Där bjöds det även på fika så blev det också innan vi for.

For bara vidare till nästa fikaställe kan man säga. Peters mormor hade fyllt år i veckan
så där bjöds det på tårta idag. Fikade lite där och sen åkte jag och Leo hem. La Leo i
sängen och hoppades han skulle somna. Men inte det inte. Men han fick ligga där ändå
och vila.

Jag la mig och läste lite medans. Ringde också och frågade Ante om han ville komma
ner och måla sista väggen på grunden. Ville han :) Duktiga snälla lillebror :) Jag och
Leo tog det sedan lugnt igen tills Peter kom hem. Åt då middag :) Kyckling. Mums :)

Efter middagen roade vi Leo så gott det gick och la han sedan lite innan åtta. Somnade
nästan bums. Berodde nog på att herren inte hade sovit något idag.

Så då han var lagd satte sig jag och Peter och kolla på film. Blev Narnia 2 ikväll. Har
haft den i filmhyllan länge men inte sett den. Var en bra film tycker jag som älskar fantasy.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen blire sängen.



Har ikväll tänt ljus för farfar som dog för ett år sedan. Du fattas oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0