Söndag 27 september

Leo gav oss sovmorgon i morse. Gounge :) Vaknade halv nio. Klev upp alla och gjorde
först fika till Leo. Fikade sedan själva. Tog det lugnt resten av morgonen. Peter for sedan
till morfar vid elva.

Jag la Leo igen vid tolv. Innan hade vi varit ut och kollat på polisen. Spännande tyckte
Leo som vinkade och pekade :) Han vaknade igen halv tre. Precis innan mina gäster
skulle börja komma. Har haft aloe vera visning här idag.

Först kom mamma. Sedan Eva och Lisa. Efter dom kom själva konsulten Petra. Och
efter henne kom Erika med hennes kompis Jessica. Och sist kom Peter hem en stund.
När visningen var över och alla hade åkt tog jag och Leo det bara lugnt.

Vid fem kom Ulla-Britt, Martin, Mona och Jonte förbi som snällast. Leo fick en ny
mysdress. Superfin. Måste skynda tvätta den så han få ha den. Inte länge efter dom
hade kommit kom Peter och skulle hämta jag och Leo. Skulle följa med till Laxbäcken
och äta middag där.

Var sedan i Laxbäcken tills Peter var klar med det han höll på med. Och så blev det
för mörkt att spika. Medans hade jag och Leo barit nere med Eva och Lisa. Höll på med
volvon Evas.

När vi kom hem fixde Peter Leo och jag sprang runt och tände och gick ner i källaren och
hängde upp tvätten. Startade även en ny :)

Nu hade jag tänkt att göra klart här på datorn och sedan sätta mig i soffan en stund
med Peter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0