Söndag 6 september

Vaknade upp i morse av en liten kille som kvittrade vid åtta tiden. Klev upp och gjorde
fika till oss alla. Hade sedan en riktigt lugn morgon. La Leo lite efter elva och sedan sov
han till ett. Peter for halv tolv med morfar och co och skulle hämta en vedpanna.

Jag tog det bara lugnt tills Leo vaknade. Gav han lunch och väntade sedan på att Peter
skulle komma hem. När han kom hem for vi ner på samhälle. Handlade och for ut en
sväng till Granberget. Hälsade på alla som var där och for sen hem och gjorde middag.

Efter middagen blev det inte mycket gjort för jag och Leo. Men Peter gick ut och lagade
lilla starlett. Avgasröret hade gått sönder. Jag la Leo vid åtta. Och satte mig sedan här vid
dator en stund. Såg sen lite på tv och satte mig här igen :)

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan ska vi se lite film innan sängdax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0