Tisdag 15 september

Masade oss upp ur sängarna halv sju i morse. Gav Leo fika, fikade själva och packade
ner allt vi skulle ha med oss. Packade in oss i bilen och lämnade gården kvart i åtta.
Skulle vara i Lycksele halv tio. Hann precis dit. Och efter mer än halva vägen kom jag på
att jag glömt det viktigaste vi skulle ha med oss. Leos hälsokort. Ringde V-mina
sjukstuga och bad dom faxa ner hans kurva till lasarettet.

Vi kom in halv tio och fick direkt väga och mäta. Sedan blev det urinprov som skulle fixas
och medans vi satt med en mugg och vaktade Leo pratade vi med barnläkaren. Urinprov
fick vi ganska snabbt av Leo :) Satt sedan i väntrummet till kvart över elva. Skulle då ta
blodprov. Och det var inte det lättaste. Leo protesterade allt han kunde. Men sköterskorna
fick det dom ville ha till slut. Efter många om och men. Området var bedövat där dom
skulle ta blodprovet men det Leo inte gillade var att Peter satt och höll fast honom. Men
det gick ju som sagt till slut.

När vi var klar där for vi till dollar. Leo somnade som en stock så fort han satt i bilen.
Så blev ett snabbt besök på dollar. For sedan och åt lunch och efter det gick jag in som
snällast på jysk och köpte täcke till Anna.

Leo sov nästan hela vägen till Vilhelmina. For raka vägen hem. Gav Leo fika och sedan
har vi tagit det lugnt. Leo var fortfarande slö och trött efter sjukhusbesöket så. Gav han
middag lite innan kl sex och efter det blev det ett snabb bad.

Kollade tempen efter badet som visade på feber. Så nu ska jag ta och lägga min prins :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0