Tisdag 22 september

Hade en lugn morgon. Peter for inte förren halv tio. Så en lugn morgon :) Innan han åkte
hade Leo sovit en liten stund. Så Peter hann precis pussa honom innan han for :) Sedan
gjorde inte jag och Leo några större ansträngningar.

For upp till mamma en sväng efter tolv. Och for sedan hem igen vid två. La Leo och sedan
sov han till halv fem. Medans gjorde jag inte mycket. Kunde inte gå ut för det ösregna.
Så satte mig ner vid dumburken och glodde på lite serie avsnitt som jag spelat in.

När Leo vaknade kom Peter hem :) Och sedan dess har jag städat och Peter tagit hand
om Leo. Det blev en tidig kväll för Leo. Peter la han innan halv åtta. Sedan for han en
sväng på byn. Jag fortsatte med att städa.

Och nu har vi sett The mentalist och ska ta och slänga oss in i duschen så vi for lägga
oss någon gång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0