Tisdag 29 september

Peter for innan kl sex i morse. Jag vände på mig. Vaknade halv nio av att Leo vaknade :)
Skönt med sovmorgon. Då satte vi oss ner och fikade. Sen blev det en lugn morgon.

Gick ut och planterade ljungen jag hade köpt igår. Gjorde det vid tolv. Ante var också här.
När vi var klar gick vi två in och Ante for hem. Gav Leo lunch och la honom vid ett. Tror
inte han somnade direkt. Och han vaknade även upp vid två en sväng men somnade igen.

Medans han sov betalade jag räkningar och åt lunch. Satt sedan och glodde på tv. Leo
vaknade igen vid fem tror jag. Jag hade också hunnit sova en stund då :) Gick upp till
mamma vid halv sex. Leo fick middag där.

Jag och Peter vi åt middag när han kom hem.

Nu är Leo lagd och jag och Peter tänker mysa in oss i soffan :)



Pose i nya blingokläderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0