Tisdag 8 september

Vaknade åtta i morse. Fick en liten Leo i sängen. Peter skulle åka med bussen
som gick tio över åtta. Så jag gav Leo gröt och fikade sen själv. La han vid tio.
Sedan sov han till lite innan tolv.

Packade in oss i bilen då han hade vaknat och for ner på samhälle. Gjorde först
ett stopp på hotellet och åt lunch med Peter och sen for jag och Leo till folkan.
Skulle på föräldragrupp. For hem så vi var hemma vid fyra.

Lämnade bilen hemma och gick upp till mamma. Skulle äta middag där :) Peter är
första bil ikväll så hade som vanligt ingen lust att äta själv hemma. Gick hem efter
kl sex. Ante följde med ner. Hjälpte mig att fylla på pellets och sedan badade han
Leo. Jag startade en tvättmaskin och fixade Leos säng och tog fram pyjamas.

Ante och Leo hade riktigt roligt. Det skrattades för fullt inifrån toan :)





Tog sedan på Leo pyjamas och la ner honom i sängen. Tror han har somnat nu. 
Så nu ska jag ta och skynda mig att duscha innan det börjar på tv :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0