Torsdag 10 september

Peter for vid sju i morse. Låg och myste och sträckte på mig till kl åtta. Då hörde jag
min lilla kille kvittra. Klev upp och gjorde gröt och fikade sedan själv som vanligt :)
La han efter tio. Blev så trött så.  

Mamma och Peter kom in som snällast då jag hade lagt Leo. Peter hade haft en resa
upp till Strömnäs. Mamma hade varit följeslagare. Eller vad man nu ska säga. Så hann
se gubben min en gång till idag. Han kommer inte hem förren sent inatt. Flyget var
tydligen försenat. Och han skulle till Åsele.

Tillbaka till idag. Gick upp till mamma och skulle sitta där och kolla Anna. Hon sov men
ändå :) Mamma skulle fara och jobba klart. Hon var hemma igen vid två. Jag gick inte
hem utan stannade där uppe till middagen :) Blev kyckling med ris idag :) Gott gott.

Gick hem när disken var bortplockad. Ante och jag hjälptes åt. Mamma hade gått på
möte kl sex. När jag kom hem roade jag Leo till åtta. Pussade på han och la sedan han.
När han då var lagd fick jag ett litet ryck. Städade bort alla leksaker, bytte soppåsar
överallt och gick ner och hämtade tvätten.

Så den tänker jag vika ihop nu medans jag titta på tv. Om det nu finns något att se på.




Kommentarer
Postat av: Mamma

En sån go´palt i vargakläder. Passar bra i höst när det blir kallt.

2009-09-11 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0