Torsdag 17 september

Klev upp runt åtta i morse. Peter hade åkt redan kl sex. Fick såklart en puss innan han
åkte. Så när man var uppe ur sängen gjorde jag i ordning för Leos frukost och gick sedan
och hämtade honom. Det första man möttes av var en gounge :)

När vi hade fikat roade vi oss en stund och sedan la jag Leo igen vid tio. Jag själv glodde
lite på tv och gick sen och vilade lite själv :) Jag klev upp igen innan tolv. Leo hade inte
riktigt vaknat då. Så klädde mig och gjorde mig iordning. När Leo hade vaknat klädde jag
honom och så gick vi upp och hälsa på mamma och Anna.

Gick hem igen efter kl två. Gungade Leo i hans nya gunga innan vi hämtade posten och
gick in. Började regna precis då vi kommit in genom dörren. Gav Leo lite fika och la han
sedan igen. Han verkar inte vara riktigt på g. Sov mellan tre och halv fem. Jag gick och läste.

När han vaknade satte jag honom i stolen sin fick han leka med sina kökssaker. Jag
började göra ost och skinkpaj. Och den blev helt utsökt :)

La Leo vid halv åtta. Han hade då fått feber igen. Över 38. Somnade nästan bums.
Jag och Peter har sedan dess haft myskväll. Och ska fortsätta med det ett tag till nu :)



Ville inte ha vantarna på sig. Det störde nog gungningen tyckte han ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men ärans pissmorsa, vantarna kan du ju stoppa upp på någe annat otrevligt ställe;(

2009-09-17 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0