Torsdag 24 september

Hade en lugn morgon. Vi fikade tillsammans och sen satte Peter upp listen som han
målade igårkväll. Supersnyggt blev det :) Sedan for han efter halv tio. Jag började
att plocka och städa och sedan började jag med en citron och marängpaj.

Sen satt jag och Leo och väntade på föräldragruppen som skulle komma idag.
Kl blev ett och den blev halv två. Kl två gav jag upp hoppet om att det skulle komma
någon. Jag visste att två st inte kunde komma men resten då?

Det kom ingen alls. Sedan var jag ledsen, besviken och sårad resten av dagen.
Är det fortfarande. Mamma, Ante och Anna kom iallafall på besök en sväng. Jag
som hade bakat och städat. Till ingen nytta då. Tur man har familjen.

Ante fick sedan komma ner och hämta Leo. Behövde vila mig. Hade fått en
sprängande huvudvärk och ville vila. Gick inge bra. Var bara ledsen. Det känns
att man är känsligare nu när man är gravid igen. Så tårar har det funnits i
överflöd idag. 

Men nog om det. Bara ledsamt och tråkigt. 

Ante klarade ju uppkörningen idag :D Grattis grattis :D Superduktiga
lillebror :D Bara teori kvar nu och den ska han göra igen på måndag :)
Då klarar han det :D


Har haft besök ikväll också för att lätta upp stämningen. Kusin vitamin Eva kom
förbi och fikade. Och så bestämde vi oss att vi ska ha en dag tillsammans jag,
Eva och Leo. Dagar med Eva är alltid mysiga och trevliga :) Längtar...

Nu ska jag ta och se lite på tv med Peter å sen blir det sängen :) Natti natt :)

Kommentarer
Postat av: Hanna - norrländsk hårdrocksmorsa

Tjo! Åh, jag får jättedåligt samvete, men jag hade totalt glömt bort f-träffen eftersom jag jobbade den dagen, kom på det först nu att det hade varit en träff :(



Det var då inte personligt, du får inte ta det så! :)



Fan va kul med bebis igen, eller kul & kul, graviditeten är ju inte så rolig men sen :D

2009-09-25 @ 17:59:04
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: madde

wow emelie gravid igen! Grattis vad kul!!!!! hoppas att du mår bra kram madde

2009-09-25 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0