Torsdag 3 september

Vi fick sovmorgon i morse. Leo vaknade åtta först. Då blev det blöjbyte och sen
gröt för honom. Jag och Peter fikade efter det. Peter for sen på jobbet. Jag och
Leo vi softade på till kl tolv.

Då blev det att klä sig och äta lunch. Sen packade vi in oss i bilen och for ner på
samhälle. Skulle till Kajsa på föräldragrupp. Peter kom dit efter en stund han med :)
Fanns inge arbete nere på taxi.

Var där hos Kajsa till halv fyra. Åkte upp till mormor och morfar och var där en stund.
Leo låg i bilen och sov. Peter kom också upp dit. Tog in Leo då han kom så dom fick
träffa prinsen en stund :)

Fortsatte sen hemåt. Gjorde middag och efter den gick Peter ut. Skulle fixa extraljus
på Mivas bil. Jag och Leo höll oss inne. La han vid halv åtta. Då han var lagd gick jag
ut på blocket.se och kolla om jag kunde hitta en brio lära gå vagn. Hittade en som inte
var såld för 150 kr. Så jag slog till :)

Och just nu sitter jag och väntar på att Peter ska bli klar med Mivas bil. Men snart
verkar det som han är klar :) Då blir det sängen :)




En glaskit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0