11 april

Söndag

Steg upp på morgonen och fikade och hade det lugnt en stund. Sen for Peter runt tio.
Jag gav sen Joel mat och klädde sen Leo och Joel och så gick vi ut i det fina vädret.
Ante och Anna kom ner en stund dom med. Pappa kom lite senare.

Sen runt halv ett plockade vi ihop sakerna ute och satte oss i bilen jag, Leo och Joel.
For sen ner till mormor och morfar. Var bjuden på lunch till kl ett. Arne och co skulle
ner från fjället idag så dom hade gjort kyckling och ris till lunch mormor och morfar.
Morfar ringde och bjöd ner mig. Peter for till Umeå runt elva så.

Sen for vi hem igen vid tre. Hann vara hemma en liten stund så kom Lina, Maj och
Jon hit. Lina och Jon var här till kl sex ca och Maj gick lite tidigare. När dom sen gått
så fick Leo middag. Peter kom hem runt sju. Vi la Leo halv nio. Sen duschade jag och
efter jag duschat fikade jag lite.

Sen satt vi inte vakna länge. Gick och la oss tio ca.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0