14 april

Onsdag

Idag blev våran gounge Joel 1 månad. Jisses vad det gick fort. Tyckte man
nyss gick med tjockmagen.




Till dagen som varit då. Vi steg upp runt åtta idag med. Gjorde oss fika och tog det sen
lugnt en stund. Peter for och jobba halv tio. När han hade åkt fixade jag och packade
skötväskan bla. Packade in oss i bilen lite innan elva och for sen ner på samhälle.

For på sjukan och vägde Joel och Leo. Joel hade gått upp jättebra och Leo likaså.
Mormor följde med mig idag. Sen när vi var klar där for jag och hämtade Eva och for
till Laxbäcken. Gick in och hälsade på morfar en stund. Och medans vi var där hann
Leo ramla och slå upp läppen. Fy så ledsen han blev. Fick ett riktigt stort sår i munnen.

For hem och så la jag Leo. Hade fått i ha lite lunch innan vi for hem från morfar. Syntes
på lillstackaren att han hade ont i munnen. Och när han var lagd somnade han direkt.
Gjorde mig då lite lunch och efter den så la jag mig i soffan med Joel.

Peter kom hem innan fem idag. Gjorde oss middag och åt halv sex. Sen gjorde jag mig
klar och for hemifrån kl sex. Hämtade upp Eva och for på bio. Alice i Underlandet. Var
jättebra tyckte jag :) Gillar ju Johnny Depp. När den var slut skjutsade jag hem Eva.

Var hemma själv lite innan halv tio. Ska nu stänga av dator och sen får det bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0