15-16 april

Torsdag

Vaknade upp på morgonen vid halv sex. Då gav jag Joel mat och sen for Peter
efter kl sex bara. Skulle till Lycksele. Jag Leo och Joel vi klev sen upp kl åtta.
Skönt att sova :)

Sen under dagen hade vi det bara lugnt här hemma. Peter kom hem runt fem
tror jag det var. Gjorde då middag så Leo fick äta och gjorde sen våran egen.
Blev kycklinggryta a la Eva ikväll. Så gott :D

Sen efter middag gick vi ut. Mamma, Ante och Anna hade kommit ner. Skulle
städa volvon. Så vi gick ut och så städade jag opel lite och Peter spikade upp
Leos gungställning. Efter vi hade varit ute höll vi Leo vaken en stund till innan
vi la honom.

Resten av kvällen tog vi det bara lugnt.


Fredag


Idag fick vi sovmorgon ända till halv nio. Det kändes riktigt skönt. Stegt upp och
så fikade Leo och Peter. Sen for Peter kl nio. Fick en Lycksele resa. Vi tog det
lugnt en stund på morgonen. Började sen göra oss iordning för att fara på samhälle.

For hemifrån kvart i ett. Först en sväng förbi grannen och sen till mammas hus ( dom
for till stugan idag) och hämtade där en grej till morfar. For sen upp hos till mormor
och morfar. Lämnade grejen och hämtade Eva.

Sen for vi ner och hade en titta i affärer dag. Eller dag några timmar. For sen hem
igen vid fyra. Eva följde med mig hem. Bjöd henne på middag och sen kom Nicke
upp och hämtade henne kl sju.

Sen hon for har jag roat Leo och Joel har sovit. La Leo efter åtta. Gav han fika innan.
Satte mig sen och såg på talang. Ska gå och fortsätta se på de nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0