19 april

Måndag

Börjar med att skriva Grattis till moster Lisa som fyllde år idag :)

Till dagen. Vaknade halv åtta Peter for då ner på samhälle och gjorde några körningar.
Sen kom han hem igen och hämtade oss så vi for halv elva hemifrån. Jag hade klätt och
gett killarna fika och mat innan Peter kom.

Sen begav vi oss till Lycksele. Hade tid där ett. Innan vi for på sjukan for vi och åt på
frasses fick det bli. När vi sen var klar på sjukan for vi och handlade på dollar och sen
for vi och gjorde något mer ärende. For hem halv fyra.

Väl hemma blev det att plocka bort handlingen och äta. Sen for jag på syjunta. Mamma
åkte med mig också. När jag sen kom hem igen blev det inte nå speciellt gjort. Gick och
la oss bara närapå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0