20 april

Tisdag

Peter steg upp och for kl sex imorse. Jag låg kvar och fick sova lite till. Klev upp halv
åtta. Då hade Leo vaknat. Gjorde fika till honom när han hade sett lite på tv och vakna
till riktigt. När jag sen klätt båda killarna och gett Joel mat klädde vi oss och gick ut i
det fina vädret. Ante kom också ner.

Gick sen in igen halv ett. Gjorde lunch åt mig och Leo. La han sen så han somnade halv
två ca. Sov sen till fyra då Peter kom hem. Medans han sov gjorde jag inget alls. Vilade
mig i soffan medans Joel sov i vagnen.

När Peter hade kommit hem tog vi det lugnt en stund. Gjorde middag till halv sex och sen
plockade i i huset och gjorde bort lite saker. La Leo åtta. Och väntade sen på att kl skulle
bli nio. The mentalist började då. Efter det var slut gick vi och duscha och sen la vi oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0