21 april

Onsdag

Peter steg upp i morse och for lite efter kl sex bara. Jag tänkte somna om en stund men
kl sju satt vi inne i vardagsrummet jag, Leo och Joel. Efter åtta satte vi oss och fikade.
Halv elva kom Ante ner och vi gick ut idag med en stund.

Halv ett gick vi in. Ante gick hem. Jag gav Leo mat och sen la jag honom. Han vaknade
sen runt fyra ca. Gav han då mellanmål. Och sen väntade vi på att Peter skulle komma
hem igen. Gav Leo middag runt fem men han åt inte så mycket. Åt mer då Peter var
hemma och vi gjorde sen middag.

Stina kom och hälsade på kl sju. Sen var hon här till efter nio. Jättetrevligt att hon kom
och hälsade på. Man fick prata av sig lite. Efter hon hade åkt tog vi det lite lugnt en stund
innan vi gick och la oss.



Vinkar till morbror uppe i trädet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0