22 april

Torsdag

Vaknade och så klev vi upp runt halv åtta. Satt vid tv en stund och gjorde sen fika.
Peter for innan tio. Skulle till Lycksele. Vi gjorde oss iordning och väntade sen på
Ante och Anna. Gick sen ut runt elva.

Medans vi var ute gick vi över en sväng till Ursula och Smilla the dog :) Gick hem igen
efter ett. Ante och Anna gick hem och jag gick in och la Leo. Tog det sen bara lugnt
till han vaknade igen kl fyra.

Peter kom hem fem och då gjorde han middag. Blev pannkakor idag. Medans han
gjorde middag roade jag Leo en stund och var ner i källaren och startade en tvättmaskin.
Efter middagen vilade vi ner maten och sen blev det dusch för Leo.

Kl sju gick Peter ner på föreningshuset. Var årsmöte där nere. Kom hem åtta igen.
Leo va fortfarande vaken så vi nattade honom då Peter kom hem igen. Sen han var
lagd har jag bara suttit vid tv och försökt tänka bort smärtan jag ha fått ner mot svanken.
Hoppas den går bort snart. Börjar vara jobbigt att sitta.

Ska nu se lite mer tv och sen blir det sängen för oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0