23 april

Fredag

Peter klev upp och for kvart över fem imorse. Jag låg kvar och klev sen upp halv sju
ungefär. Vi satte oss i soffan och vaknade till innan vi gjorde fika. Efter fikat tog vi det
lugnt en stund. Sen gick jag och packade saker vi skulle ha med oss på samhälle.

Vi for på samhälle kl tolv. Satt och körde runt när jag kom ner till kl närmade sig ett.
Var så Leo skulle få sova en stund till. For sen på sjukan för föräldragrupp. Peter kom
dit lite senare. Var klara där efter två.

For sen och handlade och gjorde bort det. Efter handling lämnade Peter jag och Joel
hos Lina. Skulle ge Joel mat. Medans for Peter och Leo till Däckmetropolen och bytte
däck på opeln. När dom kom tillbaka for vi hemåt.

Jag kom hem först och bar in handling och ungar och packade bort. Så när Peter kom
hem en stund senare fick han fixa middag :) Efter middagen har vi inte gjort nå speciellt
alls. Bara lata oss :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0