28 april

Onsdag

Vi steg upp halv åtta imorse. Vaknade till lite och sen gjorde vi fika. Peter for
sen runt nio. Skulle göra en körning till Umeå. Vi klädde oss och gjorde oss iordning.
Sen for vi ner till mormor och morfar. Lurade Leo och lämnade honom där.

När Leo var lämnad for jag och Joel till samhälle. Var till bvc och kollade navel och
vägde lillknodden. For sen direkt hem till mormor och morfar igen. När jag kom dit
satt morfar ute på bron med Leo i knät. Leo hade somnat. Jag tog han till mig och
så fick han vakna hos mig. Vad glad han blev då. Gick in och var där en stund till.

När vi sen kom hem la jag Leo. Gick sen och gav Joel mat och efter han hade ätit
satte jag mig och såg på Dr Quinn. Har köpt den serien :) Leo vaknade kl fyra. Sov
en rejäl stund. Men han var så trött då jag la honom.

Gjorde oss middag kl fem och efter den tog vi det bara lugnt. La Leo kl åtta. Sen såg
jag på tv och satt vid dator lite tills Peter kom hem kl elva. Då gick vi och la oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0