29 april

Torsdag

Peter for tidigt imorse. Tror kl var fem. Skulle ner och göra flygtaxi. Vi somnade
om och sov till halv åtta. Klev då upp och slog på tv en stund. Gjorde sen fika och
Fikade. Efter fikat gjorde jag filmjölkslimpa. Medans hade Leo fullt ös. La han sen
lite innan elva.

Och sen precis då han var lagd och hade somnat så ringde mamma och sa att Anna
var på väg ner. Helt själv. Så jag och Joel fick besök :) Jättekul. Och sen när hon
gick hem fick hon ta med sig en limpbit. Och det gik jättebra.

När Leo vaknade halv två fick han äta lunch. Gjorde oss sen iordning. Mamma och
Anna kom ner halv tre. Packade in oss alla i bilen och for till Svannäs. Grattade
Milly som fyllt 70. For hem igen halv fem. Jag följde med mamma hem och åt middag
där. Blev lasagne. Peter var första bil för Matthias var borta så.

For sen hem igen vid sju. Ante följde med ner och hjälpte mig in med allt. Sen gick
han hem igen. Peter kom hem innan åtta så han fick lägga Leo. Och nu ska jag ta och
se mer Dr Quinn :) Finns inge annat och se på tv så.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0