6 april

Tisdag

Vaknade kl sex. Gav Joel mat och sen la vi honom i sängen en stund. Gick sen
och hämtade Leo och myste en stund i sängen våran med honom. Klev sen upp
runt sju. Väntade en stund med att göra fika.

Efter fikat blev det film i soffan. Tog det lugnt mest hela förmiddan. För Peter
skulle ner och jobba sen på em. Leo sov mellan elva och ett. Gjorde lunch och vi
det då han hade vaknat så han också fick mat :)

Hade sen det lugnt och skönt tills Peter for efter middagen. For hemifrån halv sex
ca. Då ringde jag och frågade om Ante ville komma ner en stund. Medans han då
var uppe med Joel och Leo gick jag ner och fixade tvätt. Gick fort. Sen när jag kom
försökte vi hålla Leo vaken och alert ett tag till men bara en stund efter sju la jag
honom. Ante gick sen hem.

Efter Leo somnat så har jag och Joel bara haft det lugnt och skönt. Jag har hunnit
sitta vid dator och Joel har vilat. Peter kom hem vid tio och nu ska vi fika lite och sen
lägga oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0