7 april

Onsdag

Klev upp efter kl sex i morse. Hade sen en lugn morgon. Peter for på jobbet kl
tio. Sen kom mamma ner halv elva och hon hjälpte mig att packa in killarna i bilen
och sen följde hon med mig ner på samhälle. Skulle ner och väga Joel och Leo.

När vägningen var klar och mamma hade handlat for vi hem. Var hemma efter ett.
Ante följde med mig ner när jag lämnade av mamma. Hjälpte mig in och sen skulle
han ge Leo mat medans jag satt ocg gav Joel. Hade nämligen en fönstergubbe som
skulle komma två.

När fönstergubben hade åkt la jag Leo så han skulle få sova. Han somnade kl tre.
Sen kl fem kom Ante ner. Följde med honom upp igen och åt middag uppe hos mamma.
Peter är första bil. Tog snålskjuts av Ante när vi skulle hem igen.

När jag kom hem la jag Leo och satt sen vid dator en stund. Satte mig sen vid tv
och somnade där en stund till Peter kom hem elva. Sen ringde dom och sa han skulle
till Lycksele. Jag gick och la mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0