8 april

Torsdag

Steg upp runt sju imorse. Då hade jag och Joel legat och dragit oss tills Leo
vaknade. Klev upp och satte oss vid tv så Leo fick vakna till. Gjorde sen fika
så han fick fika kl åtta. Fikade med honom jag med.

Sen under dagen har det inte hänt något speciellt alls. Har bara varit inne.
Efter kl fyra kom Anna och mamma ner och hälsade på en stund. Dom gick
hem fem. Då gjorde jag mat åt Leo. Jag vänta med att äta tills Peter kom hem.

Blev en sen middag. Peter kom hem efter sju och middag hade vi klar kvart
i åtta. Men de gör inget. Var gott ändå. Efter vi ätit fick Leo duscha och sen la
vi honom. När han var lagd gick jag och duschade.

Sen satte vi oss och såg på Lyxfällan. Nu har det nyss slutat så nu får det bli sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0