9-10 april

Fredag

Imorse for Peter redan kl fem. Skulle till Lycksele. Vi steg upp åtta. Leo tog sovmorgon.
Och Joel likaså. Kändes hur skönt som helst. Gav Joel mat först mat och sen gjorde jag
fika till Leo och mig.

Tog det sen lugnt efter fikat. Runt halv elva kom mamma och Anna ner. Sen var dom
här till ett. Då hade Anna och Leo hunnit leka av sig och äta lunch tillsammans. Och när
dom gått la jag Leo så han skulle få sova.

Sen sov Leo i tre timmar. Han var helt utslagen. När han vaknade gjorde jag middag.
Och när vi hade ätit hade vi bara en lugn kväll. Peter kom hem efter kl sex.





Lördag

Klev upp halv åtta idag. Leo hade vaknat redan kl fyra. Sen hade han fått vara med oss
en timme innan vi la tillbaka honom. Då somnade han om till halv åtta. Och Joel är som
tur är duktig på sova.

Peter och Leo åt sen frukost runt halv nio. När dom fikat tog vi ur sängen och öppnade
sen fönstret så det skulle få vädra en stund. När melodikrysset sen började fikade jag.
Idag löstevi hela krysset. Efter krysset bäddade vi sängen och dammsög huset gjorde vi
också. Har även blivit tre tvättmaskiner under dagen.

När vi bäddat klart ville Leo gå ut en stund. Och medans han och Peter var ute kom pappa
och Ante ner med Anna. Hon var här medans dom for och skruvade i renault. Bara en
stund efter dom lämnat Anna kom mormor och Inga-Maj förbi en sväng. Medans dom var
här fick Leo och Anna lunch. Och efter dom åkt så la vi Leo. Han somnade ett ca.

Mamma kom ner och hämtade Anna efter två tror jag. Vi väckte Leo halv fyra. Då klädde
vi oss alla och gick ut en stund. Satt på bron en stund innan vi gick över till Ursula och
Rudi. Blev där bjudna på lite fika. Leo fick låna några leksaker att leka med. Hade så
trevligt. När vi kom hem upptäckte vi att kl var halv sex. Ojsan.

Blev då middag. Leo fick äta pannkaka medans jag och Peter åt kyckling i sötsursås som
jag gjorde igår. Efter vi hade ätit och städat bort for Peter ner och skulle kolla jobb. Är
första bil ikväll. Jag, Leo och Joel tog det då bara lugnt.

La Leo för en kvart sedan. Blev en snabb duschning för honom innan läggdax. Nu ska jag
se på körslaget och göra lite popcorn :)

Glömde kameran inne så blev inga fina kort på Leo ute idag. Hoppas på fint väder imorgon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0