1 augusti

Söndag

Hade en lugn morgon till efter tolv ;) Då fick jag ett ryck och så bytte vi lakan
i sängarna. Efter det var gjort gav vi leo mat och la han. Gav sen Joel mat och
la han med. Väntade en stund innan vi gjorde åt oss. Gjorde så vi åt halv tre.
Blev lunch och middag. Killarna vaknade igen efter tre.

Peter for och skulle jobba kring kl sex. Tog snålskjuts av honom och for upp till
mamma och co. Spelade där lite tv spel medans Leo lekte med Anna. När jag
sen kom hem igen fixade jag båda i säng. Satte mig sedan här och har suttit här
till nu. Ska ta och gå och fixa tvätt nu och sen träna. Efter träning blir det duschen
och sen sängen :) Peter lägger sig typ nu. Han ska vakna och fara halv två inatt.
Har en körning då. Fy för det...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej å hå!

Jag har 2 nya bloggdesigner om du eller någon vill ha? det är först till kvarn som gäller.

Mvh Karin

2010-08-02 @ 18:16:24
URL: http://varanlillafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0