10 augusti

Tisdag

Vi fikade och tog det lugnt på morgonen som vanligt :) Peter for sen vid tio.
När han åkt gjorde vi inget speciellt. Ante kom ner vid ett. Åt lunch med oss.
Sen gick han hem då jag la Leo. Satte mig och gav Joel mat och la han sen han
med. Men han somnade nog inte förren vid tre. Gick och la mig i soffan och tog
det lugnt en stund. Vilade huvudet mitt.

Leo vaknade sen vid fyra. Tog upp han och klädde honom. Sen gick vi ut och
var i sandlådan. Joel sov fortfarande. Ante och Anna kom ner en stund så Leo
kunde leka med Anna. Närmare fem vaknade Joel. Ante och Anna gick hem
innan jag gick in och hämtade honom.

Tog med mig Joel ut och så stod jag, Leo och Joel och väntade på att Peter
skulle komma hem. Kom hem efter en stund bara. Gjorde lite saker då innan
vi gick in och gjorde oss middag. Efter middagen gick Peter och Leo upp till
mamma. Peter klippte sig och Leo badade. Han skulle också bada för att Anna
gjorde det.

Sen då dom kom hem har det varit lugnt. La båda vid nio. Ska nu ta och duscha
innan man lägger sig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0