11 augusti

Onsdag

Peter steg upp och for tidigt idag. Vi sov vidare till halv nio. Klev upp och
hade våra vanliga morgonrutiner. Tog det sen bara lugnt. Ante kom ner
som snällast och vaktade barna medans jag duschade. Blev aldrig att
jag gjorde det igår så. Vid halv ett gjorde jag lunch till jag och Leo. Peter
kom hem vid ett så han åt då han med. När han var klar packade vi in oss
i bilen och for till Åsele.

Framme där så gick jag och killarna in. Peter stannade ute med Martin.
Kl fem var det middag. Blev bjudna på tacos. Efter middagen vilade vi ner
maten innan vi åt efterrätt. Kladdkaka och glass :) När vi var klara med den
blev det blöjbyten och sen for vi hem.

När vi kom hem gjorde vi iordning killarna för sängen och la dom sedan.
Peter tog det sen lugnt medans jag gick upp och tränade en stund. När jag
kom ner duschade jag av mig och sen duschade Peter. La oss sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0