14 augusti

Lördag

Vi fick en riktigt lång sovmorgon för våra söner idag. Vaknade lite innan
kl tio. Steg upp och gav Joel mat och sen for Peter. Då han åkt fikade jag
och Leo. Sen vid halv tolv ca kom pappa, Ante och Anna ner.

Hjälpte då mig att möblera om. Flyttade byråer och sängar. Så nu har Joel
fått eget rum och Leo har fått flytta upp idag :) Joel får flytta idag då han
blir 5 månader. Gjorde samma sak då Leo blev 5 månader. Då fick han också
eget rum.

När dom gått hem igen gjorde jag iordning resten. Dammsög och ställde iordning.
Peter kom hem igen vid ett tiden. Runt två gjorde vi oss lunch/middag. Åt de
och sen la vi oss i soffan en stund. Joel låg då och sov.

Vid fyra somnade Leo i soffan. Peter bar upp och la honom och sen for han ner
på samhälle igen. Jag gick upp och tog ner Leo igen vid fem. Pappa, Ante och
Anna kom sen ner hit igen runt halv sju tror jag kl var. Fixade elen. Hade kopplat
fel så dom fixade det. Sen drog dom en till kabel i gästrummet.

När dom gått hem gav jag Leo kvällsfika. Då han fikat gav Jag Joel mat och
la sen honom kl nio ca. Sen gjorde jag iordning Leo. Peter kom hem precis
då vi höll på inne på toa. Så vi följde Leo upp tillsammans. Han har inte somna
riktigt än men snart. Nytt rum och ny säng. Men det kommer att gå bara bättre
och bättre :)

Ska nu ta och softa i soffan med lite film innan man lägger sig :)

Några bilder också på en glad 5-månaderskille :)






Och storebror :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0