15 augusti

Söndag

Vaknade halv sju. Peter var inte hemma. Hade åkt till Lycksele med taxi halv tre
på natten. Jag klev upp och killarna sov. Gick och la mig igen och bara snurrade
runt i sängen. Sen vaknade Leo och Joel halv åtta. Steg upp och så satte vi oss
i soffan en stund. Gav Joel mat och sen fikade jag och Leo runt nio.

När vi höll på fika så kom Anna ner. Sen var hon här och lekte med Leo ett tag.
Hon gick hem igen närmare tolv. Lina var sen hit en sväng. Var här till tre ca.
Vi bara pratade och hade det trevligt. Försökte få Leo att sova men han ville inte.
Han somnade när jag hade lagt han i våran säng. Efter många om och men.

Peter kom sen hem och vi gjorde oss middag. Efter middagen hade vi bara en
lugn stund. Badade sen killarna innan vi la dom. När dom var lagd softade vi vid tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0