16 augusti

Måndag

Vi steg upp vid åtta imorse. Hade den vanliga morgonrutinen. Fikade sen
tillsammans med Leo. När vi hade fikat duschade Peter innan han for och
skulle jobba. Vi hade en lugn förmiddag hemma.

Vid ett gav jag Joel mat och la honom. Sen åt jag och Leo lunch. När vi ätit
gick vi ut så Leo fick leka i sandlådan. Lekte till kl fyra. Däremellan kom
Anna och Ante ner en stund också. Peter kom hem fyra så gick in då.
Sen hann han åka ner igen.

Innan han åkte igen hade han försökt få Leo att vila en stund men vi gav upp.
Sen medans jag låg i soffan med Joel tyckte jag att Leo blev väldigt tyst.
Klev upp för att lägga Joel i vagnen, för han hade somnat hos mig. Och när
jag då kliver upp ser jag att Leo har somnat på golvet på Joels babygym.
Söt nöt. Tog upp honom och la han i soffan.

Sen sov Joel i ca 40 minuter. Väckte då upp Leo med så han inte skulle
sova för länge, Kl var nästan sex då jag väckte honom. Då jag hade satt
mig med honom i soffan kom mamma och Anna ner. Sen kom Peter också
hem. Då han kom började vi göra middag. Blev lite sen middag men mätt
blev man ändå :)

Efter middagen kollade Peter killarna och jag gjorde negerbollsmet. Den har
fått stå till nu så nu håller Peter på att rulla dom :) Jag kollar så Leo ska somna.
Envis kille ikväll. Joel la vi redan halv nio. Han var väldigt trött.

Nä nu ska man väl göra nå nytta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0