17 augusti

Tisdag

Vi steg upp och klädde oss och fikade. For sen upp till mamma med Joel. Sen for vi
till Lycksele. Skulle vara på lasarettet kl elva med Leo. Var där tjugo i. Gick in och
vägde och mätte honom. Satt sen och vänta. Fick komma in kvart över elva. Pratade
med den nya läkaren vi fått och så kollade hon på Leo. Sen var vi klara.

Innan vi for från lasarettet så åt vi lunch där. Var portergryta och potatis. Supergott.
Gjorde sen ett ärende till innan vi for hem. När vi kom hem lämnade peter mig uppe
hos mamma. Sen for han ner och jobbade. Första bil ikväll.

Var uppe hos mamma sen ett tag. När jag skulle gå hem bjöd jag med mamma,
Ante och Anna på middag. Dom gick sen hem igen runt sju tror jag kl var. Sen tog
vi det bara lugnt hemma. Jag och Leo bunkrade upp med götta och sen såg vi på
allsången. Innan den var slut hann jag lägga Joel. La sen Leo.

Då dom var lagd så hade jag det bara lugnt. Peter kom hem vid två på natten. Hade
varit till Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0