18 augusti

Onsdag

Vi steg upp kl sju imorse här. Peter hade åkt redan kl sex. Tog det lugnt och
myste i soffan innan jag gjorde mat till Joel kl åtta. Sen fikade jag och Leo vid
nio. Klädde oss sen närmare tio och satte oss i bilen. For sen ner på samhälle.

For på sjukan och så vägde vi Joel. När vi gick ut och var klara så kom Peter
och mötte oss. Sa hej och sen hejdå. Sen for jag och killarna hem. Stannade
bara som snällast i Laxbäcken. För Joel blev sen så grinig att vi skyndade oss
hem så jag kunde ge honom mat.

Efter han ätit la jag han. Sen gjorde jag lunch jag och Leo. Sen tog vi det bara
lugnt en stund. La Leo i våran säng så han somnade vid fyra. Fick sova till fem
då Peter kom hem. Lite innan hade Joel vaknat. Vi gjorde oss middag och efter
den for vi upp till mamma och lämnade in Leos snutt för tvättning. Sen en sväng
till Laxbäcken.

Hälsade på mormor och morfar en stund. Fikade lite också. Jag gick även ner
en sväng till Eva och Nicke, surrade med dom en stund. När jag sen kom upp
igen fick jag höra att Leo hade ramlat i trappen. Men allt var bra då jag kom.
Blev en blåning i pannan på honom. For sen hem.

Väl hemma la vi Joel först och sen Leo. Ska nu se om jag tänker träna en liten
stund innan vi ska duscha.




En riktigt inbäddad liten kille som sover så sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0